شنبه 15 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا - فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم که در شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه شهدا و خانواده های آنان به حمایت ما نیازی ندارند، اظهار کرد: این ما هستیم که به این عزیزان نیازمندیم و نسبت به آنها احساس دبن می کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا رفتند تا از مرزهای کشور با خون خود دفاع کنند و ما امروز در امنیت و آسایش زندگی کنیم، ادامه داد: مسئولین باید بعنوان وظیفه اساسی خود، توجه ویژه ای به شهدا و خانواده های آنان داشته باشند.

شیرزاد با بیان اینکه نگاه کردن به چهره مادران و همسران شهدا به ما درس قدرت و مقاومت می دهد، اضافه کرد: شما شیرزنانی هستید که در مراسم تشییع پیکر عزیزانتان همچون زینب(س) ایستادگی کردید و ما حتی اشکهایتان را ندیدیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه مسئولین در قبال این عزیزان کوتاهی می کنند، تاکید کرد: مسئولین باید به دور از نگاه حزبی و جناحی از خانواده های شهدا حمایت کنند.

عضو شورای شهر رشت سرکشی به خانواده های شهدا را کمترین کار ممکن در قبال این عزیزان دانست و گفت: خانواده های معظم شهدا باعث اقتدار و برگ زرین جای جای کشور عزیزمان ایران هستند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna